ALESSANDRA ROSATI

FASHION PHOTOGRAPHER

Una foto pubblicitaria è sempre una promessa, esprime tutta la volontà di coinvolgere, commuovere, stupire e persino indispettire, legando ad ogni prodotto la sensazione che ne accompagnerà il ricordo nella mente di chi la osserva. È quello che i creativi chiamano appeal, i tecnici valore aggiunto. Fotografare è una sfida interpretativa che per Alessandra si rinnova ogni volta nelle creazioni di emozioni diverse. Lavora con le più importanti boutique creative internazionali e ogni volta insieme riescono a fare della bellezza una sorpresa per il cliente, ogni creatività è un pezzo unico che ferma il tempo e scuote il cuore.
…LA CREATIVITÀ È L’ESSENZA DELLA VITA!…


An advertising photo is always a promise, an expression of her willingness to involve, to move, to astonish and even to annoy, binding a sensation to her every product that will accompany the memory of all those who observes them. It’s that which creatives refer to as “appeal” and technics as “added value”.
Photography is an interpretive challenge that Alessandra renews every time in the creation of different emotions.
She works with the most important international creative boutiques and they are able to turn beauty into a surprise for their clients. Every creation is a unique piece that stops time and moves the heart.
…CREATIVITY IS LIFE ESSENCE!…